Velayet davası...

Burada açık açık bahsetmemiştim ama 2 yıldır devam eden bir velayet davam var. Eski eşim ve ailesi benden intikam almak adına oğlumu bana göstermiyor. Ben de velayet davası açtım. Bir baba için kazanması çok zor bir dava. Hakimler nedense her zaman anne tarafına meyilli oluyorlar, haksızlıkları ne kadar net ortaya koyarsanız koyun sonuç değişmiyor. Bu dava üzerinde sanki ikinci işimmiş gibi çalıştım. Elimden gelen herşeyi yaptım. Bu Eylül ayında karar verilecek. Kazanma ihtimalim %40'tan fazla değil. Bir tek şey benim lehime çıkabilir, o da oğlumla görüşme zamanlarım daha net belirlenir ve her defasında icra memuru götürmek zorunda kalmam. Bir hesap yaptım; bir yıl içinde 52 haftasonunun 42'sinde icra memuru ile almışım oğlumu. Bir önceki yıl da 52 haftanın 32'sinde icra memuru çağırmışım. Bu ne biçim adalettir?!! Karardan önce son bir dilekçe yazma hakkım var, bu dilekçeyi ben yazacağım. Bütün duruşmalara girdim, söylenen yazılan herşeyi dinledim ama bütün dava ve duruşmalar boyunca bir tek kelime bile söylemedim, bunu haksızlık olarak kabul ediyorum ve son dilekçeyi avukatım değil, ben yazacağım. Bu çok uzun bir hikaye, vaktim oldukça, yavaş yavaş anlatırım burada.

6 yorum:

  1. Merhabalar. Profilinizin altındaki email adresinizi göremedim. Benim şu anki erkek arkadaşımın eski eşi bipolarmış. 12 senelik birliktelikleri varmış, bunun son 7 senesi evlilermiş, evliliğin son 2 senesi cehennemmiş. 6 ay olmuş ayrılalı, biz 4 aydır görüşürüyoruz, zaman zaman ruh halinde çok dalgalanma oluyor. Siz boşandığınızdan nasıl hissettiniz? Üzerinizden etkisini atmanız ne kadar sürdü? Bunların çok bireysel yanıtları olduğunu tahmin ediyorum, ama yine de bir fikir verebilirseniz sevinirim, çünkü karar vermekte zorlandığım konular mevcut. Çünkü kadın olarak baktığımda ayrı, doktor olarak baktığımda apayrı bir boyutu var olayın. Mesleki tecrübemin sizin hayat tecrübeniz kadar geniş olmadığını düşünüyorum. Bana bu konuda bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, eğer bu sayfanın en altındaki linkten profilime gelip, oradaki "email" linkine tıklarsanız, bana email atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba beyfendi, eşinizin rahatsızlığı hakkında bilgi vermişsiniz, güzel. Ancak sıkıntı şurda, sizi tanıyan bir kişi kimden bahsedildiğini kolayca anlayabilir. Üstelik son derece mahrem konulara girmişsiniz. Yani bu sayfayı sadece ESKİ EŞİNİZDEN İNTİKAM ALMAK İÇİN AÇMIŞSINIZ. Eşinizin çevresinde iyi bir hukukçu olsa size gayet güzel bir şekilde "özel hayatın gizliliğini ihlal" suçundan dava açabilir :) Lütfen bu cahilliğinize bir son verin. Kaldı ki sadece eşinizi değil kendinizi de rezil ediyorsunuz. Ben satırlarınızı okuduğumda "yardım isteyen zavallı bir adam" değil, eski eşini obsesyon haline getirmiş (kabaca kafayı onunla bozmuş:), sürekli mağduru oynayan bir pasif-agresif gördüm.
    Kendinize başka bir uğraş bulun, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Notunuz için teşekkürler. Birincisi insanlara hakaret etmemelisiniz. Yaptıkları her ne kadar SİZİN İÇİN “cahilce” gözükse de, onlara cahil dememelisiniz. Sizi tanıyan birisi çıkarsa hakkınızda hakaret davası açabilir… :) İkincisi eski eşimden intikam almak için böyle bir sayfaya ihtiyacım yok - kendisiyle kanun önünde zaten hesaplaştım, yıllardır çocuğumla beraber kendi hayatımda, kendi yolumda ilerliyorum; O da kendi yolunda devam ediyor. Son olarak, yorumunuzu tekrar okuduğumda, kendini hem savcı, hem hakim, biraz da doktor zanneden bir hanımefendi veya beyfendi görüyorum, naçizane önerim blog okumayı bırakın, yerine kitap okuyun! :) Saygılar,

      Sil
    2. Bunu diyebileceğinizi tahmin ettiğim için kelimelerimi hakaret suçu kapsamına girmeyecek şekilde özellikle seçtim, o yüzden öyle bir tehlike yok :) Ama şu bir gerçek ki ifadelerim sert ve bu sertlik de yersiz olmuş, o yüzden özür dilerim. Bizi belli bir seviyeye getiren yaşadıklarımızdır, sizi anlıyorum. Kimse bir günde bu hale gelmez. Yıllarca çaresiz hissetmişsiniz ve bu durumdan bıkmışsınız. En üstteki yorumda da belirtilmiş, olayın 2 tarafı var. Akıl hastalığı sadece o kişiyi etkilemez. Ancak bu yaptığınız ciddi bir suçtur. Hiçbirinizi tanımıyorum, yine de bir yanlış görünce uyarmadan duramadım, ilerde kendi çevrenizden böyle bir sıkıntı görürseniz şaşırmayın. Velayet konusunda davanız varsa orda dahi aleyhinize kullanılabilir. Size yardım etmeye çalışıyorum, başınıza bela olabilecek bir yanlışı işaret ediyorum; eski eşinize de yardım etmeye çalışıyorum, çünkü akıl hastalarının menfaatini korumak toplumun görevi. Sizin bu yanlıştan dönmenize katkım olursa tanımasam da ona bir iyiliğim dokunmuş olacak. Kadın zaten sürekli acı çekmiş. Emin olun sizin yaşadığınızın yüz katını o yaşamıştır, maalesef akıl hastalarının yaşam kalitesi salt rahatsızlıkları sebebiyle çok düşük. En azından ifadelerinizi yumuşatın çünkü söz uçar yazı kalır. Bu yazdıklarınız onun için kara bir leke. Fanatizme gerek yok, sadece biraz empati. (Bu cümleyi kendim için de yazdım:)

      Sil
    3. Bu yorumunuz için de teşekkürler. Özürünüzü kabul ediyorum fakat lütfen hakaret konusunda kendinizi kandırmayınız. Cahil ve rezil kesinlikle hakaret kapsamına girer. Ben şahsen çok daha masum şekilde SÖYLENMİŞ, tek BİR kelime için hakaret davası kazandım…

      Akıl hastaları ve yakınlarının yaşam kalitesi hakkında yazdıklarınız doğru, size katılıyorum. Onun için, bu site bugüne kadar pek çok hasta ve yakınına yardımcı oldu, onlara hayatta yalnız olmadıklarını, yaşadıkları kabusun bir tek onların başına gelmediğini, bunun atlatılabileceğini, kontrol edilebileceğini hatırlattı ve anlattı. Yorumlardan bunu siz de anlayabilirsiniz zaten.

      Benim velayet davamla ilgilendiğiniz için de size teşekkür ederim fakat daha önce de belirtmeye çalıştığım gibi eski eşimle ilgili tüm davalar benim lehime yıllar önce sonuçlandı. Kendisi şu anda sınırlarınıI bilerek hayatına çok daha düzgün bir şekilde devam ediyor.

      Son olarak, blogu tam olarak okudunuz mu bilmiyorum ama insanları deşifre edecek hiç bir bilgi (ad, soyad, isim, adres, tarih, vb) verilmiyor - BİLEBİLDİĞİMİZ kadarıyla her şey TAMAMEN bir hayal bile ürünü olabilir… :)

      (Bu konu hakkında bundan sonraki yorumlarınız okunmayacak ve yayınlanmayacaktır. İlginiz ve zamanınız için tekrar teşekkürler!)

      Sil