Evlenmeden önce...

Büyükler hep evlenmeden önce eşlerin araştırılmasını söyler. Aslında komik gelir insana, değil mi? Eski kafalı bir düşünce gibi. İnsan severse sever, ne diye araştırılmalı ki? Ama tecrübeyle sabit, kesinlikle araştırma yapılmalı.

Anlatayım size: Eski eşimle çıkıyorduk, daha nisanlı bile değildik. Evinden almaya gidiyordum, yolda yaşlı bir teyze el salladı, beni durdurdu. Camı açtım, teyze dedi ki, G'yi almaya gidiyorsun değil mi? Beni de bıraksana, onlarla aynı apartmanda oturuyorum. Tamam dedim. Gideceğimiz yol en fazla 2 dakika olduğu için şaşırmıştım. Ayrıca Teyze'yi tanımıyordum, onun beni nereden tanıdığını hiç anlamamıştım. Teyze bana o 2 dakikada, eski eşimin yakın bir akrabasının balkondan atlayarak intihar ettiğini ve ailesinde ciddi bir hastalık olduğunu anlattı. Ve sonra da bir anda arabadan inip, kaybolup gitti.

Salak gibi kalakalmıştım arabada. Çok şaşkındım. Zaten bir iki dakika sonra da eski eşim inmişti aşağıya. Bu olaydan bahsettim kendisine. Bir anda ağlamaya başladı. Herkes bana karşı, kimse mutlu olmamı istemiyor diye hüngür hüngür ağlıyordu. Ben de bir daha asla bahsetmedim o olaydan. Kimseye. Ve evlendim. Salak gibi.

Ne demişler, aşkın gözü kördür. Ben yaptım, siz yapmayın. :)

5 yorum:

  1. Size bir sey diyeyim mi . Ben de bipolar hastasiyim. Su esinizin aglayarak soyledigi sozleri bende surekli soyluyorum. Ama ben esimden Ayrilmak istiyorum obirakmiyor acaba oda mi bipolar:))))))))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, eşiniz aradığı kişiyi, yani sizi bulmuş... Mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Bipolar hastası 21 yaşında bir kızım. Evlilikten korkmaya başladım. Kimseye zarar vermek kimsenin hayatını mahfetmek istemiyorum. Saldırganlık yaşamadım hiç ama ilerlerse diye korkuyorum. Lamictal ve aripa kullanıyorum şimdilik. Hastalığım artarsa napıcam bilmiyorum. Bipolar olanlar evlenmemeli mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doktor değilim ama sonuçta bipolar bozukluk kontrol edilebilen bir rahatsızlık. Dünyada milyonlarca kişi bu rahatsızlıkla beraber gayet normal ve başarılı hayatlar sürdürüyor, evleniyor, çocuk sahibi oluyor… İnternette kısa bir arama yaparsanız, bunun pek çok örneğini görürsünüz, bazı çok önemli ve ünlü sanatçı ve oyuncular da bile var bu rahatsızlık. Önemli olan rahatsızlığınızın farkında olmanız, düzenli olarak iyi bir doktora görünmeniz ve doktorunuzun verdiği ilaçları aksatmadan almanız ve kendinize iyi bakmanız… Bol şans diliyorum size…

      Sil
  4. Senden önce aynı kuyuya düştüm, debelenip duruyorum. Tam 24 yıl oldu. Fredyy nin kabusu gibi. herşeyi kaybediyorsunuz. Çocuğa da genetik olarak geçtiğine eminim. Kızımın da bir farkı yok. Tedavi olmaya çalışıyor.

    YanıtlaSil